Monday, January 15, 2007

Voorstelling


Van harte welkom op mijn blog 'Dossier X'.

Mijn naam is Layla D. van Loon & ik ben een student van de Stedelijke Handelsschool te Turnhout. Mijn schoolrichting is 7 Winkelbeheer&Etalage.

Mijn klasgenoten en ik kregen bij het vak Maatschappelijke Vorming een leuke opdracht ons lessenpakket te kiezen aan de hand van verschillende thema's.

Mijn voorkeur ging naar dit thema: Mysteries. (Daarvan ook de nickname 'Dossier X'. Deze heb ik van een interessante site genomen, omdat het alles omvat wat te maken heeft met mysteries. 'X' = het onbekende.)

Wat mij hier zo aan boeit? Hoe kan je nou niet geboeid zijn door onverklaarbare gebeurtenissen? Of gewoon zaken die niet opgelost geraken omdat ze gewoon niet op ons 'level' van gezond verstand te verstaan zijn. Hoe sceptisch zijn we wel niet? Durven we te geloven wat we niet kunnen waarnemen met onze zintuigen? ... & zo zou ik kunnen blijven doorgaan.

Mijn taak is nu gewoon om met jullie enkele gebeurtenissen of interessante 'weetjes' te delen, waar je eens zelf over kan gaan nadenken.


Als er verzoekjes zijn, dat jullie willen dat ik enkele onderwerpen onder 'Dossier X' verder uitbreid of aanhaal, kan u enige comments achter laten of mij contacteren.


Vriendelijke groeten,


Layla D. VL

No comments: